Digitalni marketing je eco-friendly! Pored osnovnog cilja – očuvanja životne sredine, pročitajte i kako može da Vam doprinese u poslovanju.

U poslednjih par godina zaštita životne sredine je postala izuzetno važna tema u svetu, pa i kod nas. Svi smo svedoci velikog zagađenja vazduha, vode, ulica… a kako možemo tu da pomognemo?

Prednost brendova koji vode računa o okolini

Svi vole kada kompanije sa kojima sarađuju daju svoj doprinos u očuvanju životne sredine. To govori da se ne gleda isključivo na profit, već da je važno da okolina u kojoj posluju bude čista i zdrava.

Giganti kao što su Coca-Cola, Samsung, Apple, Nike i dr. imaju mnogo veću mogućnost da pokažu da im je zaštita životne sredine od velike važnosti. Reciklažom elektronskog otpada, plastike, smanjenjem upotrebe papira, odlaganjem baterija na mesto predviđeno za to, daju do znanja svojim klijentima da su ekološki odgovorne kompanije. Vaša kompanija, iako ne broji preko hiljade zaposlenih, može pokazati da je ekološki odgovorna.

Odabirom digitalnog vida reklamiranja ovo možete pokazati i vi!

digitalni marketing je eco-friendly

Digitalni marketing je eco-friendly i to sve više kompanija koristi

Društvene mreže su izuzetno popularne. Njihova popularnost raste iz godine u godinu. Moramo napomenuti da je pandemija virusa Covid-19 doprinela ubrzanom rastu popularnosti društvenih mreža, ali i online poslovanja. Digitalno poslovanje, kao i reklamiranje su ekološki prihvatljiviji. Stvara se manje otpada, troši se manje papira, sve se završava mailovima i u svega par klikova.

Svi su na društvenim mrežama, a vi?

Možemo čak reći da su korisnici društvenih mreža svi, uzrasta od 9 do 99. S tim da su malci na YouTube-u i gledaju crtaće ili slušaju pesmice, dok su svi ostali aktivni korisnici Facebook-a, Instagrama, TikTok-a, LinkedIn-a… A da li ste vi predstavili svoj biznis na društvenim mrežama?

Predstavljanje vašeg biznisa na društvenim mrežama treba da privuče pažnju, da da korisnicima bolji uvid u vaše vrednosti, poslovanje, pa čak i da im pruži nešto što inače ne bi znali o vama ili vašoj branši.

Ukoliko želite da saznate Top 5 Stvari Koje Morate Uraditi Za Uspešnije Poslovanje, kliknite OVDE.